top of page
בלוג
פוסטים ומאמרים על מיתוג עסקי, הקמת אתרים, שיווק וכל מה שקשור


ו׳ - וויקס (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א׳-ב׳ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - תובנות, טיפים והמלצות שניתן ליישם בקלות. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א׳-ב׳. היום ו׳ - וויקס, מזווית מקצועית ואישית - היתרונות שאולי לא ידעתם עליהם ושכדאי להכיר: זו מערכת אחת מאוחדת - ניהול האתר, עיצוב ועריכת תוכן, אחסון ורוב האפליקציות נמצאים במקום אחד, בלי הצורך לחבר רכיבים שונים. פשטות ושימושיות - עורך ״גרירה ושחרור״ (Drag & Drop) שמאפשר לבנות אתר גם בלי ידע טכני ולשמור על שליטה עיצובית מלאה זה לא רק
זמן קריאה 2 דקות


למה מותגים משנים את האות הכי יציבה באלפבית?
בשנים האחרונות יותר ויותר מותגים מאמצים גרסה מינימליסטית של האות A, שבה הקו האופקי הפנימי (ה-crossbar), כלומר הקו שיוצר את המשולש הפנימי, פשוט נעלם. במקום A קלאסית, מתקבלת Λ - צורה גאומטרית, נקיה, המשדרת מודרניות, פשטות וניקיון. הם רבים - מתחיל מ-Montblanc, Samsung, NASA ונגמר במותגים המקומיים. טוב, זה נראה כתופעה עיצובית שמגיעה מכמה מגמות: 1. מגמת המינימליזם בעיצוב לוגואים חצי מעולם העיצוב טוען ש“less is more״, כתוצאה - מותגים אומרים ״yes, less״ ועוברים למצב חסכוני ומנסים לה
זמן קריאה 2 דקות


ה׳ - הנגשת אתרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א׳-ב׳ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - תובנות, טיפים והמלצות שניתן ליישם בקלות. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א׳-ב׳. היום - הנגשת אתרים. הייתה לי התלבטות אם לאות ה׳ לבחור הנגשת אתרים או היררכיה... גם אם זה לא בולט לעין, מדובר במושגים שמשלימים, ממש כמו כלים שלובים. קורה הרבה שאנשים מתקשים להחליט איך להציג את המידע על העסק, הכול מרגיש חשוב באותה מידה. אבל כשאין היררכיה ברורה (הכל חשוב), הגולש צריך להתאמץ כדי להבין מה קורה בעמוד, לפעמים הוא גם לא
זמן קריאה 3 דקות


ד׳ - דפי נחיתה (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א׳-ב׳ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א׳-ב׳. היום - דפי נחיתה. דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שהגולש מגיע אליו בעקבות פרסום/קמפיין. זה דף ללא תפריטים או לינקים לדפים אחרים, שמיועד להוביל את המבקר לבצע פעולה מסוימת. הפעולה יכולה להיות: השארת פרטים, הרשמה לוובינר, הורדת מדריך, הרשמה לרשימת תפוצה, צפייה בסרטון
זמן קריאה 2 דקות


ג׳ - גריד (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א’-ב’ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א’-ב’. היום - גריד. גריד (Grid) בעיצוב גרפי הוא מושג שלא זוכה ליחס שמגיע לו, מעצבים רבים חולפים על פניו מבלי להתייחס אליו, אבל בפועל הוא נמצא מאחורי כל עיצוב טוב. גריד זו מערכת של קווים אנכיים ואופקיים בלתי נראים, אלה קווים דמיוניים או קווי עזר שהמעצב רואה אותם תוך כדי
זמן קריאה 2 דקות


כולם או לא כולם?!?
עד שהצלחנו ללמד את בעלי עסקים, שאין חיה כזו, ״כולם״, ושעל השאלה ״מי הלקוחות שלך״ לא עונים בהתלהבות ״כולם!״, נולד אתגר חדש. לאחרונה, כשאני שואלת את הלקוח החדש, שמגיע לתהליך מיתוג, מי המתחרים שלו , אני מקבלת תשובה ״כולם״. אבל, איך, איך - כולם?!? בדרך כלל זה לא כולם, אלא: - מי שקרוב אליכם מבחינה גיאוגרפית, ואתם מתחרים על הלקוחות מאותו האזור. מי שמפרסם בעיתונים מקומיים, שלטי חוצות, בקבוצות וואטסאפ שכונתיות, ברדיו אזורי וכו׳. - מי מהשחקנים הגדולים בתחומכם תופס את המקומות הראשונים
זמן קריאה 2 דקות


ב׳ - באנרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א’-ב’ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א’-ב’. היום - באנרים. 📍 המסר העיקרי, הכותרת. מילים ארוכות או כותרות עמוסות (ארוכות) מדי פשוט לא נקראות. אפילו אם עשינו שימוש בפונטים קריאים וגדולים, העין מרחפת מעליהן. לברור מילים, לבחור רק את העיקר. מספיק כותרת ראשית, כותרת משנית ודגש קטן כלשהו - אם צריך. 📍 תצוגה במו
זמן קריאה 2 דקות


א׳ - אתרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
סדרת פוסטים על התחום שלי: א'-ב' במיתוג, עיצוב גרפי ואתרי Wix. לכל אות פוסט משלה. המטרה שלי בסדרת הפוסטים הזו - לא להסביר מונחים או לתאר תוצרים, אלא לדבר על מה שבאמת חשוב לדעת . אשתדל לתת ערך אמיתי - תובנות, טיפים או המלצות מניסיון אישי. א' - אתרים. אתחיל מדברים קריטיים לשמירה על הנכס הדיגיטלי העיקרי: - הגדרת בעלות על האתר. אם זו חברה בלי מחלקת אבטחת המידע או-IT, חשוב לוודא שהמייל העיקרי שמחובר לאתר הינו של הבעלים או של אנשי מפתח בחברה. ב Wix, רק הבעלים יכול לבצע את הפעולות
זמן קריאה 2 דקות


כוחו של החסר: הלקח השיווקי של הקרמבו
רק הזזנו את השעונים שעה אחת אחורה וכבר למחרת הם היו שם, מסודרים, מוכנים, כמו חיילים בצבא קסום - הקרמבואים. וניל ומוקה. החורף מגיע. צילמתי ושלחתי לחברות, שלא יפספסו, חלילה, במיוחד את המוקה, אחרי שכולם יגלו שהם כבר כאן וירוקנו את המדפים. איך מוצר כל כך פשוט, מתוק בצורה מוגזמת, עם שכבת שוקולד שהיא לא באמת שוקולד, איך הוא מצליח להיות סמל תרבות? זה לא רק אריזות קרטון בשני צבעים, לא רק עטיפות מנצנצות, שרק ממבט אחד עליהן הפה ישר מרגיש את המרקם ואת המתיקות. זה סיפור שלם ומוחשי שהוא י
זמן קריאה 1 דקות


גודל התמונות בדיגיטל - באתרים וברשתות החברתיות.
גודל התמונות בדיגיטל - מה מומלץ, מה עדיף ומה הכי נכון מבחינת התועלת של האתר? לאחרונה עולה יותר ויותר הנושא של גודל התמונות שבעלי אתרים מייצרים עם המודלים של AI או מוצאים במאגרי תמונות חינמיים. לא לכולם יש את הבנה מה/איך בודקים ומה עושים עם זה. אזז, הינה: קודם כל, התמונות מהמאגרים, שצולמו על-ידי צלמים מקצועיים או כמעט מקצועיים, בעזרת מצלמות איכותיות במיוחד, הן בדרך כלל ברזולוציה גבוהה מאוד; גדולה מדי לאתר אינטרנט, שנמדד לפני הכול לפי מהירות הטעינה. הרבה גולשים נוטשים אתרים שנט
זמן קריאה 2 דקות


לכבוד יום הסטטיסטיקה - איך מספרים עושים קסם בעיצוב
היום יום הסטטיסטיקה העולמי, רוצה לתת כבוד למספרים ונתונים. עיצוב טוב הוא לא רק עניין של מידת היצירתיות של המעצב או של הטעם האישי של הלקוח. בשביל להיות טוב הוא חייב להתבסס על ההבנה וניתוח של נתונים. עיצוב הוא רגש, השראה, אינטואיציה, אבל גם מספרים, הרבה מאוד מספרים. לא חייבים להתמסר טוטאלית לאקסלים, אבל סטטיסטיקה צריכה להיות מעורבת בקבלת החלטות עיצוביות: לכמה אחוז מהצרכן כואב X?כמה אחוז חולמים על Y? כמה אחוז נרתעים מ-Z? הנתונים האלו עוזרים לנו להבין איך אנשים באמת מתנהגים, לא
זמן קריאה 1 דקות


שני קהלי יעד, איך מדברים איתם?
כשאנחנו בונים אסטרטגיית שיווק או מיתוג, כל המאמצים שלנו מכוונים לקהל יעד.מי הוא, מה חשוב לו, איפה כואב לו, איזה חלומות יש לו וכו׳ אבל מה...
זמן קריאה 2 דקות


מדיניות פרטיות לאתר - מה באמת חייבים לדעת ולעשות בפועל?
מאמר בנושא מדיניות פרטיות, עם דגש על אתרי wix. כל הנקודות שיש להתייחס אליהן במהלך הכנת מסמך מדיניות פרטיות
זמן קריאה 4 דקות


דברים שלא מדברים עליהם
בעולם של עיצוב גרפי - גם של מוצרי דפוס וגם הדיגיטלי - אין טאבו של ממש, אבל יש דברים שלא מדברים עליהם. אחד מהם הוא מינימליזם (Minimalism)....
זמן קריאה 2 דקות


מה הרקע שלכם בזום אומר עליכם?
איזה רושם הוא יוצר והאם הוא באמת משרת את התדמית שלכם? פגישות בזום הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מהעבודה שלנו. זה יכול להיות שיחת צוות, פגישה...
זמן קריאה 3 דקות


הלקח ממלחמה קרה: עיצוב זה לא רק איך, זה קודם מה.
לפעמים לא משנה כמה חדה הראייה. החשוב הוא - מה בוחרים לראות. תחילת שנות ה-80, ברית המועצות. האמריקאים מפרסמים בעיתון תצלום לוויין של מתקן...
זמן קריאה 1 דקות


9 טיפים למיתוג ועיצוב גרפי שתוכלו ליישם בעצמכם
כשמנהלים עסק קטן כעצמאים, מבינים מהר עד כמה עיצוב ומיתוג חשובים וגם כמה זה יכול להיות מורכב בלי תקציב למעצב מקצועי. איך לעצב לבד את המותג...
זמן קריאה 2 דקות


האנשים מאחורי העיצובים, נא להכיר את הטיפוסים
גם בעונה החמה, כולנו משתדלים לשמור על קור רוח (גם כשהמחשב מתחמם), לחלק מאיתנו קשה להתרכז. החלטתי שזה הזמן המתאים כדי להציג לכם 9 סוגי...
זמן קריאה 3 דקות


כאב או תקווה - מה מניע לפעולה בשיווק ומיתוג?
נכתב בתשעה באב. לחלק מאיתנו זה יום של חורבן, עם תחושת אובדן שבא מתוך זיכרון מאירועי עבר רחוקים. לרוב - יום של כאב קולקטיבי מתוך אירועי...
זמן קריאה 4 דקות


מה יוקרתי בעיניך? עיצוב באנר יוקרתי... בלי יוקרה
לא מזמן עיצבתי סדרת באנרים לחברת נדל״ן, מכירת פנטהאוזים אחרונים.בבריף מופיע ״צריך לשדר יוקרה״.איזה רכיבים יש בנמצא? רק הדמיית בניין, ללא...
זמן קריאה 3 דקות


6 שלבים לבניית מותג עסקי
מיתוג מדויק מתחיל במהות בשוק רווי מתחרים, בניית מותג חזק כבר לא מותרות, אלא הכרח. מיתוג עסקי נכון מאפשר לעסק לבלוט, ליצור חיבור רגשי עם...
זמן קריאה 2 דקות


פונטים בכתב יד - מיזם עם ערך
רוצה לשתף אתכם שיש מיזם ערכי ומרגש בשם " אות חיים ", שמוקדש להנצחת זכרם של מי שנרצחו ב-7 באוקטובר. המיזם כולל מאגר פונטים שנבנו על בסיס...
זמן קריאה 1 דקות


בניית אתרים WIX - עדכניים, יעילים ובטוחים.
בין מערכות רבות להקמה ועיצוב אתרים, מערכת בניית אתרים Wix היא זו שאני ממש אוהבת לעבוד איתה. זו המערכת הטובה ביותר לעבודה מהירה...
זמן קריאה 8 דקות


הדרך הנוחה והיעילה ליצירת אתר מרהיב - Wix בניית אתר.
דגשים ליצירת אתר טוב מבעלת סטודיו שמתמחה בפלפטפורמת wix - בניית אתר שמייצג אותך ברשת. איך יוצרים אתר טוב? הכי חשוב לי להגיד לך - בשביל...
זמן קריאה 11 דקות


שדרוג אתר קיים זה כמו בניית אתר חדש.
תהליך של שדרוג אתר קיים זה מערך שלם של פעולות, שכולל התבוננות מחודשת בכל מה שקשור לאתר. כל אתר צריך למכור, זו המטרה שלו, לכן שדרוג אתר...
זמן קריאה 10 דקות


5 דברים, שחברת מיתוג שלכם לא רוצה שתדעו.
כל עסק – קטן כגדול – חייב מיתוג. מיתוג הוא כלי עוצמתי וקשה להגזים בחשיבותו לקידום עסקים אל עבר היעדים. ועם זאת, ישנן אמונות והנחות יסוד...
זמן קריאה 2 דקות


אחת ולתמיד - כל מה שחשוב לדעת על מיתוג
מה זה מיתוג? מיתוג – לפני הכל – מענה לצורך בזיהוי. מאז ומעולם מיתוג שימש ככלי ליצירת בידול, וכאמצעי לזיהוי קל ומהיר. הרי המילה...
זמן קריאה 4 דקות
bottom of page
