top of page
  • תמונת הסופר/תעינת ויזמן

שדרוג אתר קיים זה כמו בניית אתר חדש.

תהליך של שדרוג אתר קיים זה מערך שלם של פעולות, שכולל התבוננות מחודשת בכל מה שקשור לאתר.


כל אתר צריך למכור, זו המטרה שלו, לכן שדרוג אתר אינטרנט זו לרוב בניית אתר חדש או מחדש, כשהכל מכוון ליעד אחד - ליצור אתר יעיל.

זה דורש חיבור בין: ידע וניסיון בהקמת אתרים + ידיעת המערכת + ידע וניסיון בעיצוב + הבנת תהליכי מיתוג ויכולת לזהות מה מתאים לעסק שלך + ניסיון בשיווק + שליטה בקופירייטינג וכתיבת תוכן + יכולת למצוא בין כל הטקסטים שלך את המסרים הנכונים ולתרגם אותם לכותרות.


כשמגיעים לעצם שדרוג אתר אינטרנט, זה אומר שכבר יש אתר (: השדרוג הדרוש יכול לנבוע ממגוון סיבות:

  • התיישנות טכנית של המערכת עליה נבנה האתר. למשל, אם האתר נבנה לפני עשור. אם האתר הקודם בנוי על טכנולוגיה מיושנת או משתמש במערכות שיצאו משימוש, רענון עשוי לדרוש עדכון התשתית הבסיסית. זה יכול להיות כרוך בעדכון/הוספת קוד, דבר שעלול להיות מורכב, מאוד יקר ולא כדאי. במקרה כזה עדיף כבר לבחור במערכת ניהול תוכן חדשה וליצור בה אתר חדש ונקי משגיאות קוד או משאריות הקוד הקודם

  • פרצו לך לאתר והדברים הנמצאים בו התבלגנו או נהרסו

  • בא לך לתת לגולשים באתר להגיע לפגישה איתך לאחר שביקרו ביומן ששיתפת איתם ואף שילמו על הפגישה או הטיפול

  • האתר נמצא בשלבי בניה הראשונים וכבר ברור לך שהמצב לא מספיק טוב או בהיבט העיצובי או בפן הטכני: - האתר נראה חובבני, חסרה לו הנראות הנדרשת או אחידות עיצובית בין חלקיו - חסרה התאמה למיתוג - האתר תבניתי, חסרה בו ייחודיות שתמשוך את העין של הגולש - לא תואם את התחום אליו שייך העסק אין לאתר את התפקוד הרצוי, חסרות פונקציות גלובליות שחשובות לתפקוד העסק

  • הבא לך לשלב באתר כלי חדש. למשל, ראית אתר עם אפשרות של הצגת מצב של ״לפני/אחרי״ שמתגלה עם גרירת עכבר ובא לך לשלב את הפיצ׳ר הזה אצלך

  • האתר הקיים לא יעיל, הגולשים לא נשארים בו מספיק זמן, לא מגיעים לשום אינטראקציה, לא מבצעים אף פעולה מאלה שרצית שיבצעו ועוזבים בלי להתרשם ממך כמו שצריך. והכל מביא אותך לצורך להתחיל שדרוג אתר אינטרנט כדי לשפר‭ ‬את‭ ‬חווית‭ ‬המשתמש

חידוש טכנולוגי, סדר בתכנים, שילוב שפה גרפית של המותג בניראות עדכנית עמידה בדרישות ui/ux - כל זה יהיה זמין עבורך באתר החדש.

  • הצרכים של העסק השתנו - נכנסת לשווקים חדשים / נוסף קהל יעד חדש / נוסף שרות חדש / העסק גדל / נוספו שותפים חדשים / שם העסק השתנה / המיתוג השתנה / הזמנים השתנו וצריך: - לשנות את העיצוב של דף הבית - לשנות את העיצוב של כל האתר - כדי שיתאים לדף הבית החדש - לשנות את כל המבנה של האתר - להוסיף שפה נוספת - להוסיף רכיב חדש - חנות עם מוצרים / קורס דיגיטלי / בוקינג / מועדון חברים / משהו אחר שטרם הכרנו

  • יש צורך בהתאמת אתר למסכי מובייל שונים, לסמארטפונים. רוב הגלישה 70-80% (תלוי בתחום) מתבצעת היום דרך הטלפונים הניידים ולא מהמחשב. מעניין אם הגעת לכאן מהנייד או מהמחשב.


נדיר ביותר, ששינויים בעסק או עדכון יעדים, מסתכמים בהחלפת הלוגו והדומיין.

לפעמים שדרוג הוא לגמרי שיקום.

לרוב, השינויים כ״כ מהותיים שהם מובילים לא רק לשדרוג אתר אינטרנט, אלא לשינוי של 85 עד 100% מהאתר כולו.



פה אנחנו מדברים לא רק על שדרוג אתר אינטרנט באופן כללי, אלא על שדרוג אתר קיים שנבנה במערכת wix.


 

השאלה כמה עולה לבנות אתר בוויקס קשורה לשאלה כמה עולה שדרוג אתר קיים כדי שיהיה יעיל. גם אתר תדמיתי צריך להיות יעיל!

אם יש לך אתר, בו צריך (לשפר) לשנות את הכל - מבנה, עיצוב והצד הפונקציונלי, המחיר לזה הוא המחיר המלא של בניית אתר חדש.

הנה למה:


כשבודקים כמה עולה לבנות אתר בוויקס, חשוב שנתייחס לאתר כאל נכס, ואל הקמת האתר כאל השקעה בנכס שיניב הכנסות, אז יותר קל להבין כמה שווה לבנות אתר טוב.


הקמת האתר, כשהיא נעשית בצורה נכונה, אינה אמורה להתחיל מבחירת התבנית לעיצוב ולא מיצירת עיצוב יפה וייחודי.

ההתחלה הנכונה היא שאלת השאלות אודות העסק ובחינה מעמיקה של המטרות העסקיות שמהן נגזרת מטרת האתר באופן כללי ומטרתו של כל דף באתר באופן ספציפי.

אם זה לא נעשה בזמן הקמת האתר המקורי, העומד לשדרוג, נצטרך לחזור לנקודת ההתחלה ולבצע היטב את השלב החשוב הזה של מציאת תשובות לשאלות:

  • מה לא עובד באתר שלך ומה זקוק לשדרוג?

  • למה האתר לא מוכר או לא מביא לקוחות?

  • מה מפריע לך, מה חסר לך, מה מתסכל אותך באתר הקיים? מה יגרום לך להתגאות בו?

  • האם זה מראה מיושן, ששם אותך מאחורי המתחרים? משהו אחר?

  • אולי הקושי נמצא בפן הטכני, קשה לך ליישם משהו, למשל, לשים באתר את הקורס הדיגיטלי שיצרת לאחרונה?


התיישנות טכנית או ויזואלית שדורשת שדרוג אתר קיים קשורה מצד אחד בקידמה הטכנולוגית ומהצד השני לשינויים בתפיסה שלנו את מה שיפה או נכון כרגע.

האופנה שכולה מבוססת על העייפות או בעצם רוויה שלנו ממשהו אחד ומרצון במשהו אחר, חדש יותר - אחרי שפרק זמן מסויים אהבנו בגדים צמודים, העין שלנו מתחילה לראות בסילואטות הצמודות סוג של משהו ישן ולא עדכני, ורוצה לראות גזרות רחבות ומשוחררות. ומה שרק אתמול היה נראה לנו יפה ונכון, פתאום כבר לא רצוי.


כמו כן, באדריכלות ועיצוב פנים - הייתה תקופה בה הועדפו עיצובים מפוארים ומעוטרים עם פרטים מורכבים, בעוד שכיום נעדיף פשטות, מינימליזם ופונקציונליות.

אין כל ספק שזו מגמה שתתהפך והפאר שוב יבקש להחליף את הפשטות. וכך חוזר חלילה.


זה בדיוק מה שקורה לנו גם עם אתרים! פעם, לפני שנים רבות, המעבר לחלק הבא של יחידת תוכן באתר היה אפשרי רק עם הגלילה, ואותה גלילה של התוכן בתוך האתר, עם פס הגלילה ועם החצים, היה הדבר היחיד הזמין לנו. תוך זמן די קצר הגלילה הפכה לסמל למיושן והפכה ללא רצויה. נכנסו לאופנה אתרים שלא דרשו גלילה - אתרים עם דף הבית מאוד קצר, כשמרבית התכנים עברו לעמודים הפנימיים. גם זה עבר מן העולם די מהר, אולי כדי לחזור אלינו בגלגול הבא, אחרי שנוכל להתייחס אליו כאל חדש ועדכני ולא כאל מיושן. עכשיו שוב בתפיסה הכללית אתר קצר נתפס כריק מדי ולא מעורר עניין, ואנחנו שוב שמים את מרבית התוכן בדף הבית, עם גלילה ארוכה ורצויה.

לפני מס׳ שנים היו לנו מסכי מחשב קטנים - 17-19 אינץ וכתוצאה מזה - יצרנו אתרים קטנים וצרים. היום מסכי מחשב שלנו הרבה יותר גדולים ואנחנו גולשים גם דרך הטלוויזיות החכמות וגדולות.

איך נראה האתר של פעם ע״ג המסך של היום? נכון, ככתם קטן ולא ברור.


אם‭ ‬האתר‭ ‬מיושן‭ ‬ואינו‭ ‬מתיישב‭ ‬עוד‭ ‬עם‭ ‬מגמות‭ ‬העיצוב‭ ‬והתפעול הנוכחיות, ברור שהוא דורש שדרוג.

קרוב לוודאי שבמהלך שדרוג אתר קיים בwix, יהיה צורך להחליף או לשנות לגמרי כל אלמנט ורכיב.

ייתכן ולא יישאר כלום מהניראות הקודמת, אלא אם כן, יהיו דברים שנרצה לשמר.

יוחלפו רקעים, באנרים, ישונו פונטים, צבעים וגדלים של כל הכותרות, יוספו תמונות ואלמנטים גרפיים, ישתנה גודל, מיקום ואופי הופעת התמונות שהיו באתר הקודם, כפתורים ישתנו ויובילו למקומות אחרים. אפילו ״צור קשר״, העמוד הפורמלי ביותר, יעבור שינוי.


כשמגיעים לשדרוג האתר, זה הזמן המתאים לסקור ולעדכן את התוכן. זה עשוי לכלול הוספת תוכן רלוונטי ומותאם למנועי חיפוש, שכתוב או ארגון מחדש של תוכן קיים, הוספת קטגוריות או דפים. שינוי הטקסטים יצריך התאמות עיצוביות וטיפול בכללי ההנגשה של האתר - הגדרה של כותרות ראשיות, כותרות משניות, חלוקה לפסקאות.

עבודת אפיןם אתר - פתקים

עכשיו, מה זה, בעצם, שדרוג של האתר, כשהשינויים בעיצובו ותפקודו כל כך נרחבים ‬משמעותיים‭?

לרוב, בפועל זו פשוט הקמת אתר מחדש.


מה העלויות?

המחירים להקמת אתר תדמית יכולים להתחיל מכמה אלפי שקלים בודדות ולהגיע לעשרות אלפי שקלים אם מדובר במערכת מורכבת שכוללת מכירת שרותים או מוצרים אונליין.


בשביל לענות על השאלה כמה עולה לבנות אתר בוויקס, צריך לדעת באיזה סוג אתר מדובר, מה אמור להיות בו, למי הוא פונה ולאיזו רמת תפקוד רוצים להביא אותו.

לכל אתר צרכים ודרישות משלו, וכך גם עלות ההקמה משתנה מאתר לאתר, ומהצד השני, העלות משתנה גם מבונה לבונה. ההבדלים בעלויות הקמה ושדרוג אתרים נובעות מוותק הבונה בתחום ומיכולת לתת מענה לסוגיות אסטרטגיות, שיווקיות, טכנולוגיות ולא רק עיצוביות.



מי שימשיך לקרוא יראה את ההסבר שלי לגבי כלללל התהליך (:


 

כל התהליך של שדרוג אתר קיים לפי השלבים. מדובר בבנייה מחדש של האתר.

אני לוקחת כבסיס את האתר שלך ומתחילה את תהליך של הבניה.

הנה התהליך כולו:


שלבי האפיון, שלבי ההכנה והתכנון:


1. הכנה. למידת העסק שלך - השרותים, המוצרים, היתרונות, הייחודיות.


2. המשך הכנה. בדיקת אתרי מתחרים והקולגות.

3. תכנון המבנה החדש של האתר.

מלבד השינויים הקשורים לאופנה ולניראות של האתר, לעיתים נחוצים גם שינויים במבנה האתר - שינויים שקשורים בתפיסות השיווקיות שלנו שמתעדכנות כל הזמן.

שדרוג אתר קיים מתחיל מתכנון

מה שהומלץ ע״י יועצים עסקיים ושיווקיים לפני 5 שנים או אפילו לפני שנתיים יכול להיות כבר לא רלוונטי ולא נכון מבחינה שיווקית, וראוי לשינוי.


אני אעבור על התכנים הקיימים אצלך ואעזור לך לגבש מבנה נכון לאתר.

נעדכן סדר הופעת יחידות התוכן, התמונות הנלוות והגרפיקה בדף הבית, חלוקת תוכן לקטגוריות ולדפים.

כל זה בהתאם לשירותים ולמוצרים שיש לך.




אני אוהבת להתייחס לאתר שהגיע לשדרוג כאל אתר שקיבל את ההזדמנות להיוולד מחדש ולא רואה כאן רק שדרוג אתר קיים. הנסיון המקצועי והידע הרב שאני צברתי בתחום הקמת אתרים, מול אנשי שיווק הטובים שיש והעשרה מקצועית שאני דואגת לרכוש באופן תדיר, יעזורו לנו להגיע לאתר ייצוגי ויעיל עם תוצאות טובות.



שלבי העבודה על האתר החדש. העבודה על האתר היא ללא סקיצות, העיצוב מתבצע תוך כדי בניה ובניה תוך כדי עיצוב - עם החידוד הנדרש בכל צעד:


4. עובדים על האתר החדש טכנית ועיצובית והכול חדש ומרהיב ומותאם לעסק. זה הזמן גם לעשות את התמונות - גם שלך וגם של העסק או מוצר - בצורה נכונה המתאימה למיתוג. כי זה מה שמייצג אותך. התמונות, וידאו וכל מה שמעביר את הייחודיות שלך. זה הזמן להתחיל להכניס את האישיות שלך - והנה, כתבתי על זה בהרחבה, איך בזמן בניית אתר מכניסים את האישיות שלך.

פעול על הפיגומים ״משדרג אתר״

5. בניה ועיצוב של דף הבית.


6. התאמת דף הבית לתצוגה בטלפונים ניידים ובמסכי מגע שונים.

7. בניה ועיצוב של דף תוכן אחד - בהתאם לשפה עיצובית שבחרנו לדף הבית, עם האלמנטים גרפיים שהשתמשנו בהם, עם הצבעוניות שתתמוך באחידות סגנונית של כל האתר.

8. התאמת דף תוכן לתצוגה בטלפון ובמסכי מגע שונים.

9. הקמה והתאמה של דפי אתר אחרים על בסיס אותו דף תוכן .

10. חנות - אם זה אתר שמכיל חנות. חשוב לי להגיד לך משהו שלא תמיד אומרים - לפעמים יש טעם לעשות אפשרות של מכירה נקודתית בלי הצורך לבנות חנות שלמה, אז אפשר לשלם לwix על מסלול יותר זול.

לא תמיד יש צורך במכירה שתבוצע באתר, לפעמים המטרה העיקרית של האתר - להביא את המתעניין אליך - דרך יצירת קשר בעזרת הודעה שתגיע אליך במייל, הודעת וואטסאפ או שיחת טלפון.

במקרה הזה מספיק לך אתר תדמית. בדרך כלל אתרי תדמית מכילים כ5-7 עמודים.

מה יכול להיות באתר חוץ מהחנות עם מוצרים פיזיים?

רכישת שרותים או חבילות שונות של שרותים, מערכת של קורס דיגיטלי, אפשרות להרשם לסדנאות או ארועים שמתקיימים בעסק, צפיה בתיעוד ארועים או סדנאות מן העבר.

בלוג עם מאמרים בנושאים הרלוונטיים לתחומך או תיאור ״תיקי לקוח״ עם פירוט של התהליך שהלקוח עבר אצלך, מנקודת פתיחה/מצב ראשוני ועד השלמת התהליך/השגת המטרה הרצויה.


11. הקמה ועיצוב של דפי אתר נוספים - אודות, המלצות, צור קשר.



שלבי הטיפול בקשרים של האתר עם הסביבה החיצונית - אינטראקציות, מיילים, אוטומציות, מנגנוני מכירה וכו׳:


12. נגישות האתר. חלק מהנגשת האתר אעשה תוך כדי בניה, עם טיפול נכון בכותרות ובהגדרות שנעשות מאחורי הקלעים, בתוך המערכת; חלק אחר רק אחרי השלמת כל השלבים הקודמים של הקמת האתר.


13. בדיקת תפקוד של כל הטפסים, כל הלינקים והכפתורים באתר וכל שאר האלמנטים האינטראקטיביים.


14. הוספה והפעלת תקנון האתר.


15. חיבור האתר לדומיין משלך. פלטפורמת wix מאפשרת לכל אחד לפתוח אתר ללא כל עלות, ויש בעלי עסקים (בדרך כלל, של עסקים קטנים) שנשארים עם האופציה החינמית. מה לא טוב במסלול החינמי? שלא ניתן בו לחבר את האתר לדומיים משלך, לאתר יהיה לינק ארוך שמקדם את wix ובנוסף לזה הגולשים יראו את הפרסום של המערכת בתוך האתר, דבר שמשדר חוסר רצינות. אז כשהאתר מוכן לצאת לאוויר העולם מחדש, נבחר באחד ממסלולי הפרמיום של המערכת שבעצם מחפליפה את התשלום על האחסון במערכות אחרות, ולאחר מכן נוכל לחבר את האתר לדומיין אליו היה מחובר האתר הקודם. מבחינת הגולשים, האורחים באתר שלך, לא ישתנה כלום והכתובת של האתר שלך שהופיעה בכרטיסי ביקור ובמרבית אתרי אינדקס בהם פירסמת את עצמך, יראו את אותו הלינק הישן, לא יהיה צורך לעדכן אותו.


16. חיבור האתר לסליקה - במידת הצורך, אם מדובר בחנות ומכירה דרך האתר.


כל השלבים של שדרוג אתר קיים תמצאו גם בהקמת אתר חדש.

כמובן, חוץ מהפניה מעמודים ישנים לעמודים חדשים במקרה שיש הוספה, הסרה או החלפת עמודים שצריך לדאוג להן או פעולות אחרות הקשורות בשימור רמת קידום של האתר ברשת.


 

דוגמא של לקוח שבא עם אתר קיים והזמין בניית אתר אינטרנט wix


שמואל פנה אלי עם הצורך בשדרוג האתר wordpress קיים או בניית אתר אינטרנט wix למכירת תוסף תזונה ייחודי שפיתח. הוא שלח לי אתר onepager - אתר שכולו דף אחד ארוווך - שהקימו לו כחצי שנה לפני. ביקש לראות את המצב בו האתר נמצא ולבחון אפשרות לשדרג אותו לאתר שבעזרתו יוכל למכור את התוסף. האתר לא הכיל אף רכיב של חנות או חיבור לסליקה, העיצוב לא היה אחיד, בתצוגה של מסך גדול החלקים בו הלכו לאיבוד ואילו בגלישה מהנייד האלמנטים היו פזורים לכל הכיוונים ולא איפשרו לא להכיר את תוסף התזונה שפיתח ובטח שלא למכור אותו למתעניינים.

הצעתי לשמואל שנקים אתר בwix כיוון שהפסקתי לעבוד עם המערכת wordpress, כי בעיני wix נותן מענה יותר טוב. הצעתי לו להכנס לwix ולנסות לראות אם הוא מתחבר למערכת הזו.

עבר חודש, שמואל כתב לי שניסה בניית אתר אינטרנט wix, שלח לי לינק לאתר ואמר בשיחה: ״ניסיתי עם מי שלא מנוסה באתרים, ניסיתי לבד - זה לא זה, זהו, אני בא אליך״, ויצאנו לדרך.


זה (תמונה עליונה) האתר שעשו לשמואל בנסיון הראשון, בwordpress

וגם (בתמונה תחתונה) מה שהוא עשה בעצמו בwix, אחרי שלא אהב את מה שקיבל:

עיצוב אתר שעשו ללקוח

וזה האתר שיצרתי מאותם חומרים בדיוק - מאותם טקסטים, עם אותו מוצר.

את בניית אתר אינטרנט wix במקרה הזה התחלתי מניתוח קהל יעד, מחשיבה על הדרך הטובה ביותר להציג את התוכן, ובשלב הפיזי התחלתי מ… מדף לבן, מהאתר הקודם לקחתי רק את המלל. וזו הנראות החדשה של האתר:

עיצוב אתר שאני עשיתי ללקוח
אתר חדש - חלק עליון

עיצבתי באנר ראשי, ניסחתי מחדש את הכותרות וכותרות משנה, הצעתי לשמואל לאחד קטעים שחזרו על עצמם.

עיצבתי מחדש אינפוגרפיקה, כי הקובץ הקודם לא התאים לעיצוב החדש. לבקשת שמואל, נוספו לאתר הרבה פונקציות שלא היו קודם, וגם למכירת המוצרים הוספתי פתרונות חדשים שענו על הצורך לאפשר ללקוח לבחור מתוך מגוון רחב של אופציות (חבילות, דרכי תשלום שונות, צורת משלוח וכו׳)


המשך גלילה של האתר
אתר חדש - חלק תחתון

נתן לחשוב שהשדרוג יותר קל מהקמת אתר מחדש, אבל בפועל זה הרבה יותר מורכב.

האתגרים שתמיד נצטרך להתמודד איתם רק בשדרוג אתר קיים, שלא יהיו בהקמת אתר מ-0:

- צריך לפענח מה נעשה כאן קודם (טעויות במבנה עמודים, לינקים שבורים, חוסר סדר בארגון המדיה בתיקיות שבצד האחורי של האתר

- צריך לטפל בכפילויות של תוכן / מיזוג דברים

- צריך לא לפגוע בקידום האתר ולשמור על הלינקים הישנים והמקודמים בפתיחת עמודים חדשים

- צריך להיות בלתי נראה ובלתי מורגש - שדרוג אתר קיים נעשה כשהאתר כבר באוויר, כל יום נכנסים אליו לקוחות. נאלצים לעבוד לא רק ״מאחורי הקלעים״, אלא גם להחליף ישן בחדש בצורה מדודה וכמעט כירורגית, כדי לא לפגוע בתפקוד התקין של האתר ולא לאבד אף גולש



 

אם הגעת לפה כדי למצוא שדרוג אתרים או אתר אחד, אני מעריכה את הזמן וההשקעה שלך ואני יודעת שבאת עם ציפייה מסויימת, לכן אשמח להעניק לך הנחה של 5% על בניית אתר חדש - גם כשהוא יוולד מתוך אתר קיים (:


שדרוג אתרים או בעצם השבחת אתרים - כשהיא נעשית כמו שצריך, בלי עיגול פינות, זה אף פעם לא "רק טאץ' עיצובי" וגם לא "טיפה לסדר ", אלא עבודה מקיפה שכוללת לא רק גימורים, אלא את כל התשתית כולה. כי אם כבר נכנסים לשפר, אז דואגים ליסודות איתנים ולתפקוד תקין של כל המערכת כולה.


בעיני, שדרוג אתרים לא אמור להסתכם בטיפול קוסמטי (שאין לו יותר מדי תועלת), כיוון הפן העיצובי הוא רק חלק ממערך שלם.


אפשר לדמות אתר לבניין, וכמו שלבניין יש את ה:

  • חלקים אחראים על החוזק

  • חלקים אחראים על התפקוד של כל האינסטלציה והחשמל, מעליות וכו׳

  • חלקים אחראים על הבטיחות, כניסה של מי שרשאי להכנס ומי שרצוי

לא אמשיך למנות את כל החלקים, הרעיון ברור.

כך בדומה לבניין, לאתר יש צורך באדריכל שידאג לחלקים שמהווים את היסודות, לזרימה פנימית / מסלול הכי קצר ונוח לביצוע של כל פעולה רצויה, לקטעי מידע אודות העסק שמגיעים בסדר הנכון, במיקום הנכון, במינון המדוייק, לקשרים בין העמודים וכו׳ וכו׳

כל הרכיבים האלה אחראים על הסה"כ הטוב והמתפקד.


שדרוג אתרים הוא לגמרי כמו שיפוץ אדריכלי, כשמזיזים קירות ומשנים את תוואי השטח, מעצבים מחדש את כל החללים ומאירים אותם באור חדש שגם יותר מחמיא וגם יותר שימושי, ובסופו של תהליך דואגים לכל פרט הכי קטן כאל המשמעותי ביותר.

חשוב לי שהאתר שלך יהיה לא רק חזק ומרשים כמו בניין חדש, אלא גם נוח וחמים כמו בית.


 

>> לקבלת הצעת מחיר, ניתן לחייג לטל׳ 052-4624886 <<






bottom of page