top of page
  • תמונת הסופר/תעינת ויזמן

הדרך הנוחה והיעילה ליצירת אתר מרהיב - Wix בניית אתר.

דגשים ליצירת אתר טוב מבעלת סטודיו שמתמחה בפלפטפורמת wix - בניית אתר שמייצג אותך ברשת.


איך יוצרים אתר טוב?

הכי חשוב לי להגיד לך - בשביל שנצליח עם wix בניית אתר, העבודה על האתר צריכה להיות גם שלי, גם שלך, אך בעיקר שלנו. עבודה משותפת, פוריה וכיפית, כי רק עבודה משותפת יכולה להיות מספיק מקיפה, כדי להציג את התמונה הגדולה של העסק שבניהולך ולהביא תוצאות טובות.


בניית אתר ב wix זה אומר - יצירת מקום משלך ברשת - כמו המשרד שלך, רק וירטואלי.

לטובת הגולשים אני שומרת באתר על האווירה הנכונה לך ועל הניראות הכללית שתואמת את מיתוג העסק.

בין‭ ‬אלפי‭ ‬אתרים‭ ‬שאנו‭ ‬מבקרים‭ ‬בהם‭ ,‬רוב‭ ‬האתרים‭ ‬מציגים‭ ‬חזות‭ ‬קרה‭ ‬ודי‭ ‬סטנדרטית‭ ,‬חסרת פנים. יש‭ ‬רק‭ ‬אתרים מעטים‭ ‬שנותנים‭ ‬תחושה‭ ‬של מקום ‬מיוחד‭ ‬או‭ ‬אישי‭.‬


שדה פרחים - טוליפים, כשפרח אחד בולט, שונה בצבעוניות

בבואי‭ ‬להתחיל‭ ‬בניית אתר ב wix ‬אני‭ ‬קודם כל רוצה להכיר אותך - את האדם שנמצא מאחורי העסק, כדי שאוכל להעביר לגולש שנכנס לאתר שלך תחושה שיש מי שמקבל את פניו - עם אישיות ואופי, עם טעם, ערכים, השקפת עולם והעדפות, ורק לאחר מכן - שמדובר בעסק.


חשוב לתת תחושה שמאחורי העסק יש בן אדם או כמה בני אדם - אמיתיים, לא בוטים. אנשים עושים עסקים עם אנשים, ותמיד יחפשו את האיש האמיתי מאחורי הטכנולוגיה. וגם משהו מיוחד באיש הזה. אז במיוחד עם wix - בניית אתר משלך, חשוב לשמור על הנוכחות האישית שלך. נוכחות מיוחדת. מורגשת.


״זה מאוד אישי״

ישנם בעלי עסקים רבים שאת פניהם תמצאו ליד כל פסקה כתובה, בכל פינה של האתר, הם נמצאים שם בנינוחות מחוייכת ומקסימה ופוגשים את הגולש לאורך כל שהותו באתר. ככל שהגולש יראה אותך יותר באתר, כך הוא ירגיש יותר בנוח ויהיה לו יותר קל להתחבר אליך. התמונות שלך יכולות להיות:

  • במשרד

  • בפגישות עם לקוחות

  • בהדרכות או ישיבות צוות

  • עם המוצר

הנוכחות האישית באתר היא הדבר הנחוץ ביותר בכל התחומים בהם מדובר בטיפול קרוב יותר בלקוח - אם זה מבחינה בריאותית, רגשית, כספית. תחומים בהם אנו צריכים:

  • יועץ

  • הנחיה או ליווי בחיינו כמו זוגית

  • ליווי בנושאי הורות

  • שדרוג תקשורת בין אישית

  • טיפול בעולם הפנימי שלנו

  • שיפור היחסים עם החוק או עם גופי ממסד


תמונות גנריות שרוכשים מבנק תמונות, שנמצאות באתרים רבים (רבים מדי), גורמות לתחושת ניכור ובסופו של דבר מורידות את רמת האמון של הגולש, נטישת האתר ע״י הגולש וכתוצאה מזה הפסד לקוח, כי הוא מרגיש לא מיוחד ואף לא רצוי כי לא נתנו בו אמון ולא הראו פנים אמיתיות. וזה משהו שנדאג שלא יקרה במהלך בניית אתר ב wix.

לא רק הצד הויזואלי אחראי על יצירת תחושה של יחס אישי, אלא גם כל התוכן הכתוב שנמצא באתר - עד כמה הכתיבה מעבירה את ה״אני פה בשבילך״, עד כמה היא נותנת ביטוי מוחשי של טון דיבור של בעל העסק ואת המעורבות האישית שלו בכל הקשור למתן יחס אישי לגולש החדש.


אפרופו כתיבה, בלוג אישי עוזר לאנשים להכיר אותך טוב יותר. אפשר גם להדגיש את מי שכתב את הבלוג, והתמונה מופיעה בצד כל מאמר. ב wix לוקחים בחשבון את המקומות השונים שאפשר להיחשף אליך.


מידת המעורבות האישית שלך ומידת החשיפה היא הפרמטר שנקבע ביחד בהתאם למידת הפתיחות האישית שלך ומידת המוכנות לעמוד בפרונט של העסק גם במדיה הדיגיטלית.


״לא נוח לי״

קיימות דרכים רבות ומצויינות לאפשר לך לבחור במינון נמוך לנוכחות אישית באתר, מבלי לאבד את התחושה שכן יש מי שנמצא שם באופן אישי והעסק שמאחורי האתר אמין ואיכותי. בעזרת wix, בניית אתר נעשית בהתאמה אישית ועם גמישות רבה.


אם לא ממש או אפילו ממש לא מתאים לך להציב את עצמך בפרונט - לא ברמת התמונות המצולמות ולא ברמת הכתיבה בגוף ראשון, תמיד נוכל לבחור בזווית אחרת ונתמקד יותר בלקוח הפוטנציאלי שלך - עם התמונות שיוכל להזדהות איתן, אם הכותרות שפונות אליו ועם והטקסטים שמדברים על מה שחשוב לו ומה שמדאיג אותו.


רבים מבין בעלי עסקים שלא מרגישים בנוח עם הבמה הזו ומחפשים להצניע את הנוכחות ה… תמונתית באתר, בוחרים

באופציה שווה לשקול - שימוש בתמונות של הלקוח הפוטנציאלי שלך.

שלבים בהליך עבודה של יוצר בעץ
דוגמא לתמונות לאתר

היצרות והתהליכים. במהלך בניית אתר ב wix אפשר במקום התמונות שלך לשים את תמונות וסרטונים של תהליכי עבודה. לאנשי היצירה זה די קל - כל מי שצייר, מאייר, פסל, צלם, מעצב אופנה או בונה אתרים כמוני. בתחומים האלה זמינה לך האופציה להסתתר מאחורי העבודות שידברו בשבילך. למרות שתמיד עדיף להשתמש בתמונות שלך - עם זאת אם כרגע זה עדיין גורם לך לחוסר נוחות גדולה מאד, אז בנתיים עד שיהיו לך כוחות להתרחק מאזור הנוחות - יש לך את הפורטפוליו.


אני, למשל, גם עובדת עדיין על חיזוק היכולת להרגיש בנוח עם התמונות האישיות שלי, אז הנה אני מסתתרת מאוחורי תמונה מרהיבה של שלושה אתרים שעיצבתי:

3 אתרים בעיצוב של הסטודיו
אתר לעו״ד | אתר לחברת נדל״ן | אתר לטיפול בהפרעות למידה

  • דרכים להציג את השירות - גם אם לא מדובר במוצר, תמיד אפשר למצוא דרך להמחיש את השירות. לפעמים - דרך חשיפת תהליך העבודה, לפעמים - דרך התוצאות.


  • עדויות - בנוסף לעבודות או מוצרים שלך שידברו בשמך ובשבילך, יש עוד קול שחשוב להשמיע - הקול של הלקוח. במיוחד כשזה קול של לקוח מרוצה.

הלקוחות שלך יכולים לצלם וידאו קצר על התהליך (המעולה!) שעברו אצלך ועל כמה השינוי שעברו בזכותך עזר להם ושינה להם את החיים.

במקום סרטון וידאו יכולה להיות גם עדות כתובה או לפחות תמונת וואטסאפ עם פידבק חיובי ועם המלצה חמה עליך. גם הודעה קולית עם ההמלצה זו תרומה מצויינת להמחשת הערך שניתן לקבל אצלך.

לניצול מירבי של פלטפורמת wix - בניית אתר חכם, אני אוהבת לשלב את כל 4 הצורות של העדויות, זה יוצר גיוון ועניין.

מישהו אחד יתחבר יותר לוידאו, מישהו אחר יעדיף לראות עדות מוואטסאפ, לכל אחד נספק צורת עדות מועדפת.

העדות מדברת עבורך ועוזרת לגולש ללמוד עליך דרך העיניים של הלקוח שכבר חווה אותך ואת היכולות המקצועיות שלך ונהנה מהן.

עדויות חשובות לכל עסק, אך לתחומי ההשירות, ייעוץ או טיפול, בהם אין אפשרות להציג את התוצרים באופן מוחשי, הן הופכות לממש הכרחיות כי רק דרכן ניתן לראות את התועלת שאפשר לקבל ממך, לכן זה מאסט וישולב בכל אתר.


  • צילום מקצועי - הוא הקסם שמעלה בכמה מעלות את רמת המקצועיות הנתפסת של המצולם. צלם טוב יבחן את הצורך בשבילו הגעת אליו לצילומים, ילמד עליך ועל תחום העיסוק שלך. על בסיס המידע שיקבל ממך הוא ידע לביים אותך נכון ולהוציא אותך על הצד הטוב ביותר. צלם טוב גם יוכל לגרום לך להרגיש בנינוחות מקסימלית (כן, גם אם תמיד קשה לך להשתחרר מול המצלמה) ולהבליט את הצדדים היותר רלוונטיים או מהותיים לתחומך. כמובן שהוא ידע גם לתת ביטוי לאופי האישי שלך.

צלם עם מצלמה גדולה

ולא, אין אנשים לא פוטוגניים. יש צלמים ברמות..... שונות.

צלם טוב מבין באנטומיה, מזהה את האתגרים שבמראה שלנו ויודע להתאים אלינו את התאורה כדי שנצא טוב, כמעט כמו אנשים ממש פוטוגניים (;

תמונות שצולמו ע״י צלם מקצועי יותר קל לשים באתר גם אם בעיניינו הן לא הכי יפות ואנחנו לא הכי שלמים איתן. עצם העובדה שזה עבר דרך העיניים והידיים של צד שלישי שמתמחה בצילום, וגם האיכות הכללית של הצילום עוזרות להרגיש איתן יותר בנוח.

טיפ קטן - לפעמים נדרש קצת זמן כדי ״להשלים״ עם התמונות וללמוד לאהוב אותן, אז שווה לתת לעצמך צ׳אנס לעשות תמונות שיהיה כיף לשים באתר ובמדיה חברתית. אגב, זה חוסך מאיתנו את הצורך לצלם תמונות ספונטניות.


לפעמים מי שמתקשה להתמודד עם התמונות, מרגיש יותר בנוח לראות את עצמו בתנועה, בוידאו, וזה מצויין. אפילו יותר מתמונות אישיות, ויקאו עוזר לנצח את המרחק, חששות ואת הניכור.



  • צילום לא מקצועי - גם משהו שחשוב שיהיה לך. צילום לא מקצועי, פחות מבויים ויותר ספונטני, יכול להראות אותך בעשיה, במצבים לא פורמליים, בלי איפור ולהציג אותך באופן טבעי, נגיש ומזמין. אם נדאג לשלב צילומי אמת כאלה, כי בניית אתר זה תהליך היכרות עם האדם האמיתי שמנהל את העסק, ולא רק עם תמונות רשמיות. הגולש יזכה לראות אותך כמעט כמו בלייב ויהיה לו הרבה יותר קל להתחבר אליך.


* אם זה לא אישי, לפחות שיהיה אותנטי - תמונות של מקום העבודה, סרטוני וידאו של תהליכי העבודה ופידבקים של הלקוחות הקודמים - הם הדרך הטובה ביותר להפוך אתר wix לכלי טכנולוגי שנותן תחושה של נוכחות אנושית אמיתית.


״זה ממש מיוחד״

בתחומים רבים ישנו סוג של ״קוד לבוש״ בלתי רשמי לנראות האתרים - כך רוב האתרים של עורכי דין נראים כמו שכפול אחד של השני, רוב אתרי הצלמים מתהדרים ברקע כללי שחור עם כיתוב לבן ואילו רוב האתרים של אנשי השיווק נראים כמו אחים - עם צבעוניות אפורה עם דגשים אדומים ועם השימוש בצבא של דמויות מהונדסות בסגנון Pillsbury.

נכון, בתחום עריכת דין מקובלים כללי לבוש רשמיים ודי נוקשים, אך זכור לי עו״ד שלפני שמו היה מציג את עצמו כעו״ד עם ג׳ינס, וזה היה מיתוג אישי מעולה.

אם נפנה לעולם ה״טעים״ ולמי שמנהל אותו - השתייכות לגילדת השפים, עם המכנס השחור מעוטר פסים והבירקנשטוק הנצחיים, זה לא באמת קוד לבוש, ובטח אין כל סיבה להיצמד לנראות הנפוצה ביותר בתחום. גם לא בעיצוב האתר של שף.

אם נחשוב על הגולש שצריך לבחור לו עו״ד ועובר בין עשרה אתרים של עורכי דין שדומים אחד לשני כמו שתי טיפות מים, כמה קל יהיה לו לזכור אחד מהם בשביל לחזור אליו וליצור קשר עם הבעלים? לא קל. אז, שווה לעזור לו.

נכון, תוך כדי בניית אתר ב wix אין לנו סיבה לעצב אתר של עו״ד כמו אתר של צייר גרפיטי מחתרתי, אבל קצת ייחודיות יכולה לשפר פלאים את הזכירות האתר ובסופו של דבר - את הבחירה במי שעומד מאחוריו, כספק.


מידת הייחודי לעומת הסטנדרטי היא לגמרי הפרמטר שצריך להיבחן ולהיקבע בהתאם למידת ההתאמה לסגנון האישי שלך וסגנון התקשורת שלך עם העולם. כן, וגם עם תחום העיסוק, אך באופן מושכל ולא בצורה גורפת.


כמו שבמשרד שלך יש דרך בה האורח עובר מהכניסה ועד חדר ישיבות או כל חלל יעודי אחר, כך גם באתר - האורח צריך לעבור דרך מסוימת, נוחה וקלה, עד היעד.

כשנחליט, מה הדרך הנכונה לאורח באתר שלך, נדע להתאים אליה את מבנה האתר, את החלוקה לאזורי מידע שונים, וכל אלמנט מהותי או קישוטי, ימוקם ויתפקד בהתאם לבחירה הזו, עד אחרון הכפתורים והטפסים.

אתר אווירה שמתאימה לאדם שמנהל את העסק וממשיכה את המיתוג העסקי הקיים.


בניית אתר ב wix שנעשית בצורה נכונה, תאפשר לאורח באתר להרגיש את האופי של המקום ואת התחושה שהוא רצוי פה.

מעבר לתפקוד הכלים שיופיעו באתר, נוכל לטפל גם בעניין המיקוד של הגולש בתוכן שנרצה להעביר לו - עם שילוב מאוזן בין חלקי התוכן שהם העיקריים והחשובים ביותר, עם המסרים שהם לב העניין, לבין החלקים שנועדים לשמר את האווירה המקצועית והטון הכללי.

נכון, לעומת כל העוצמה של wix, בניית אתר הכי איכותי והכי מפותח מבחינה טכנולוגית, עדיין לא נוכל לשים שם מכונת אספרסו, אבל יש מספיק דרכים לתת לגולש תשומת לב אישית שכל כך חשובה כדי לגרום לו להרגיש בנוח ולהגביר את האמון שלו כדי שיהיה לו יותר קל לסמוך עלינו ובסופו של דבר - לבחור בנו ולהפוך ללקוח שלנו.


נוחות של הגולשים היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר - עד כמה מובן לו מבנה האתר, עד כמה קל לו לעבור ממקום למקום בלי לאבד פוקוס, עד כמה זמינות ונגישות פעולות של יצירת קשר, כמה נוחה צפיה בתמונות, כמה פשוט לבצע פעולת רצויות לרבות ביצוע הרכישה במידה ויש? אם נספק לו מקסימות נוחות ומקסימות יעילות במינימום פעולות, הורדנו את הסיכוי לעזיבת האתר והרווחנו לקוח.

בין מי שמתחיל בתהליך בניית אתר ב wix יש לא מעטים שמבקשים אתר "פשוט", ״קלאסי״ ופחות אישי או ייחודי.

גם לאתר מסוג זה אפשר להביא ייחודיות, במידה שתבוא לידי ביטוי בצורה מעודנת.

נוכל למצוא לאתר שלך את הביטוי העיצובי שהוא פחות ייחודי.



האתר פועל 24/7 גם כאשר הינך בחופשה. הוא מקבל את פני הלקוחות במקומך ובשבילך, לכן חשוב בזמן בניית אתר wix ‬ לתכנן אותו היטב. עדיף עם הלב.


חשוב‭ ‬בזמן‭ ‬בניית‭ ‬אתר‭ wix ‬לתכנן, לבנות ולעצב אותו‭ ‬ככה‭ ‬שייצג‭ ‬אותך‭ ‬ואת‭ ‬העסק‭ ‬שלך‭,‬ את‭ ‬ייחודיות‭ ‬השירותים‭ ‬והמוצרים‭ ‬שלך בצורה הכי אותנטית.


האתר פועל 24/7 מבלי להתעייף ‬ומקבל‭ ‬את‭ ‬פני‭ ‬הלקוחות שלך גם‭ ‬כשקפצת לקפה השכונתי או לחדר כושר ואפילו כשיצאת‭ ‬לחופשה, האתר ״שומר עליך״ ומאפשר לכל מתעניין לחוות את העשייה העסקית שלך ללא הפסקות. גם בשעות שהן מחוץ לשעות העבודה הרגילות, אפילו בשעות הלילה, בסופי שבוע ובחגים, האתר נמצא שם בשבילך ובשביל הלקוח הפוטנציאלי שלך שנוח לו לחפש אותך דווקא בשעות הלא שגרתיות האלה, הוא זמין ונותן מענה מלא ומספק לצורך שהביא את הגולש לאתר. במילים אחרות, בניית‭ ‬אתר wix תשחרר לך את הידיים.



המחשה של אתר מזמין. - אתר עם שטיח אדום

בחזרתך מהפסקת קפה או אפילו מנופש, ירגיש לך נפלא לראות בתיבת הדואר הודעה מלקוח מתעניין שפנה אליך ״בזמן שישנת״. גם תגובה למאמר בבלוג שלך יכולה להיות הפתעה נעימה ומועילה.

אגב, אשמח לתגובתך למאמר זה (:


בעיני, לצמד מילים ״שיווק איכותי״ וגם למילה ״חופש״ יש תחליף ראוי והוא wix - בניית אתר שעובד 24/7.


דוגמאות לאיך האתר עובד בשבילך 24/7:

  • מאמרים שאנשים קוראים ומגיבים

  • אתר מכירות שעובד יפה בפני עצמו

  • אודות שמציג את ה"אני"

  • שאלות נפוצות ומענה עליהן - במקום שיחה אישית

  • טיפול מקדים בחששות, אתגרים והתנגדויות של הלקוח שלך, שיש להם מענה באתר



אגב, פה זה המקום להגיד שהמענה המלא לצורך הגולש אפשרי רק כאשר נבחן את מירב השאלות הנפוצות איתן מגיעים אליך בדרך כלל, ונוכל לתת מענה עליהן באתר עצמו.

הוספת הפונקציה ״שאלות נפוצות״ עם 5 עד 10 שאלות ותשובות שננסח תוך כדי בניית‭ ‬אתר‭ wix ‬תשדרג מהותית את חווית המשתמש (UI) של הגולש ותקפיץ את רמת יעילות האתר וסגירת עסקאות.




מה נעשה כדי לבנות אתר ב wix?


כדי לבנות אתר ב wix צריך להכין לו בסיס טוב, בדיוק כמו בבניית בית.

בשביל ליצור בסיס איתן שיחזיק את האתר לאורך זמן ויוכל לאפשר שינויים, עדכונים והרחבות עתידיות, צריך קודם כל לראות את התמונה הגדולה.

בסיס זה אפיון. אתר טוב חייב אפיון טוב שנשען על הצרכים של העסק.


בשביל אפיון טוב, נעבוד בשלבים שהוכיחו את עצמם לאורך כל הנסיון שלי עם הקמת אתרים.

בשלב הראשון אשלח לך שאלון מפורט כדי ללמוד על העסק.

לאחר מילוי השאלון, נקבע פגישה בזום לשיחת אפיון מעמיקה על האתר העתידי.

בפגישה אעזור לך להשלים את השאלון ולחדד את הנקודות העקרוניות בשביל לבנות אתר ב wix:


  • מהן מטרות האתר ומה סוג האתר שדרוש לך - אם זה אתר תדמית / פורטפוליו / אתר חנות / מסעדה / בלוג / דף נחיתה / דף מכירה וכו'.

  • מה‭ ‬נרצה שהמבקרים‭ ‬באתר‭ ‬שלך‭ ‬יוכלו‭ ‬לראות‭ ‬ולעשות‭‬.

  • האם יש צבעים ״שלך״ או שפה עיצובית קיימת. אבקש לראות את החומרים המיתוגיים העיקריים.

  • איך נראים האתרים של המתחרים והקולגות שלך, מה הפונקציות שיש להם באתר, איך הם מגישים את המידע על העסק, באיזו צורה מחלקים את השרותים והמוצרים, עד כמה מפרטים תהליכי עבודה וכמובן, מה סגנון העיצובי שבחרו. אני לומדת על האתרים של הקולגות ומתחרים שלך בשביל לדעת ״לאן לא ללכת״, כדי להימנע מעיצוב דומה וכדי שנוכל לבדל אותך מהמתחרים גם מבחינה עיצובית ולתת לאתר שלך את הייחודיות הנדרשת.

  • אכיר את תהליכי עבודה, את המוצרים, אלמד את השרותים שלך כדי לתת להם ביטוי אופטימלי באתר.

  • מה האופי של האתר, מה האווירה שנרצה שתהיה לאתר.

  • מה המלל שיופיע באתר.

  • איזה תמונות של העסק/חברה/מוצר יופיעו באתר.

  • מה השינויים הצפויים בעסק שלך ואיך יהיה להם מקום באתר אחרי שנה-שנתיים.

  • מי יטפל בהזנת התוכן לאתר בעתיד.


מעבר לדברים ה״יבשים״, חשוב לי להבין מה מעניין אותך, מה ההעדפות שלך, מה מוצא חן בעיניך, מה לעומת זאת נראה לך מיותר או פשוט פחות רצוי ומתאים לדעתך.

עם wix בניית אתר יכולה להיות מחוץ לתבניות, עם מקסימום ביטוי לכל מה שחשוב לך.


אחרי שאקבל מקסימום מידע אודות העסק שלך, אבין את הצרכים הקשורים לתפקוד ונראות האתר ולהצגת התוכן, אוכל לבנות אתר ב wix איכותי ויעיל.


שנצא לדרך? מזמינה אותך לשיחת אפיון צרכים

כדי לבנות אתר איכותי שישרת אותך ואת העסק שלך לאורך זמן.

>> 052-4624886 <<





האתר ממשיך את הניראות העסקית שלך, לכן בניית אתר בwix צריכה להתבסס על המיתוג הקיים, במידה והעסק עבר תהליך מיתוג.


בניית אתר ב wix - זה אחד השלבים החשובים ביותר (אם לא הכי חשוב) בשיווק העסק. ומה אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק העסק? השמירה על מסרים אחידים ועל שפה גרפית אחידה לאורך כל המהלכים השיווקיים - בכל המדיות שבחרת להופיע בהן.

זה מאוד חשוב למידת הקלות בה הלקוח הפוטנציאלי שלך יוכל לזהות את העסק שלך בין שאר העסקים בתחומך.


כשהלוגו שנמצא בחלקו העליון של האתר, עוצב בצבעים שלא ממשיכים פנימה, אל תוך האתר, הגולש מקבל תחושה שמשהו לא עקבי, לא מסתדר לו. לא כל אחד ידע להצביע על מקור הבעיה, אך רובנו כבר הורגלנו לנראות מאוד אחידה ועקבית אצל כל המותגים הגדולים, לכן באופן לא מודע אנחנו מצפים לראות אחידות סגנונית לאורך כל האתר כולו. במהלך בניית אתר ב wix לעסק שלך אדאג להיצמד למיתוג, לצבעים וסגנון שמלווה את העסק שלך ולהמשיך אותם.


אם הלוגו שלך כולל, למשל, הרבה אדום או כתום - האם זה אומר שכל האתר אמור להיצבע באדום או כתום בהתאם?

לא, ממש לא. אבל חשוב לתת את הצבע המדובר בדגשים הקטנים באתר, ונוכל לבחור אם זו תהיה כותרות ראשית / משנית, כפתורים עם קריאה לפעולה, קווי הפרדה, מסגרות של תמונות או אלמנטים גרפיים נלווים.


אם המיתוג שלך נבנה ע״י איש אחד, ואילו האתר ע״י מישהו אחר, לפעמים יכול להיווצר מאבק די מורגש בין הסגנונות.

כאשר מי שמקים לך את האתר, מתקשה להתחבר לצבעי הלוגו שלך ולשפה העיצובית של העסק, כל האתר נראה מנותק לגמרי מהמיתוג שלך. כמובן, זה פוגע בחיבור הגולש אל המותג שלך ואליך.

כשאני ניגשת אל בניית אתר לפי המיתוג שלא אני בניתי, אני קודם כל לומדת את השפה הגרפית שלך - את הסגנון, את הצבעוניות, ומשם לוקחת השראה ובסיס לעיצוב האתר. החיבור למיתוג קיים הוא אחת הנקודות מוצא החשובות ביותר להקמת אתר מוצלח שמשדר סדר, הרמוניה ואמינות.


האתר, כאחד הנכסים העיקריים של העסק, צריך לרכז בו את המידע על השרותים או המוצרים שלך בצורה הנוחה ביותר, כשכל המסרים השיווקיים שלך מחודדים באופן הקל ביותר לקליטה, ואילו העיצוב נמצא בהלימה מקסימלית למיתוג שלך, בשביל למקסם כל מה שעשינו בתהליך בניית אתר ב wix ולהביא את הגולש אליך ולהפוך אותו ללקוח שלך.


החיבור למיתוג קיים הוא אחת הנקודות מוצא החשובות ביותר להקמת אתר מוצלח שמשדר סדר, הרמוניה ואמינות.


האתר, כאחד הנכסים העיקריים של העסק, צריך לרכז בו את המידע על השרותים או המוצרים שלך:

  • בצורה הנוחה ביותר

  • כשכל המסרים השיווקיים שלך מחודדים באופן הקל ביותר לקליטה

  • כאשר העיצוב נמצא בהלימה מקסימלית למיתוג שלך, בשביל להגביר את הזכירות של המותג שברשותך

וכל זה - כדי למקסם כל מה שעשינו בתהליך בניית אתר ב wix ולהביא את הגולש אליך ולהפוך אותו ללקוח שלך.


עם מערכת wix בניית אתר יכולה ואמורה להיות המשך אורגני של תהליך מיתוג העסק, לצד מיתוג אישי, תהליך שמניב פירות רבים - גם עסקיים וגם תודעתיים ורגשיים.




>> לקבלת הצעת מחיר, ניתן לחייג לטל׳ 052-4624886 <<

bottom of page