ב׳ - באנרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
- giraffic
- 4 בנוב׳
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: לפני 5 ימים
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א’-ב’ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר.
בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א’-ב’.
היום - באנרים.

📍 המסר העיקרי, הכותרת.
מילים ארוכות או כותרות עמוסות (ארוכות) מדי פשוט לא נקראות. אפילו אם עשינו שימוש בפונטים קריאים וגדולים, העין מרחפת מעליהן.
לברור מילים, לבחור רק את העיקר.
מספיק כותרת ראשית, כותרת משנית ודגש קטן כלשהו - אם צריך.
📍 תצוגה במובייל / במחשב
התצוגה במובייל שונה מהתצוגה במחשב. באחת מהן הבאנר יכול להיות מוצג לא במלואו, תמונת הפרופיל יכולה להסתיר אזור שונה (יותר גדול או יותר קטן) מהבאנר.
חשוב להתייחס לזה במהלך עיצוב הבאנר וגם לבדוק איך הוא מוצג בשני המצבים.
📍 אנגלית - עברית.
תמונת הפרופיל מופיעה מעל הבאנר ומסתירה חלק נכבד ממנו, בתחתית - או מימין או משמאל - בהתאם לשפה העיקרית שהגדיר הגולש.
אין לכם דרך לדעת, איזה צד יוסתר, אין לכם איך להשפיע על זה .
לכן, חשוב שלא יהיה משהו משמעותי בשתי הפינות האלה.
כדאי למרכז את הכותרות (ראשית ומשנית, אם יש) או לשים אותן למעלה - מימין או משמאל - מעל תמונת הפרופיל, בהתאם לשפה של המלל.
כנ"ל גם לגבי התמונה העיקרית שתשולב בבאנר - אם יש לה משמעות ברמת המסר (ולא רק כדימוי נלווה או קישוט), חשוב לבדוק מה המיקום הנכון בשבילה ולא לשים אותה בפינות התחתונות.
📍 בלי... מלל.
לא הכי נפוץ, אבל הבאנר... לא חייב להכיל מלל. בכלל. הוא יכול להיות רק תמונה אחת ברורה או מין טפט שמורכב מאייקונים שרלוונטיים לתחומכם או רקע כללי מטושטש.
ולמה לעשות את זה?
כי ככה לא גונבים את תשומת ה💚 מהטייטל שבפרופיל. כי אחרת הכותרת והטייטל מתחרים זו בזה.
מה דעתכם על לשחרר את כל המלל?
פחות עומס - ויזואלי ומילולי, יותר התייחסות לתצוגה בעברית מול אנגלית ולמחשב מול מובייל ויש לכם באנר מוצלח ⚜️.




תגובות