top of page
פוסטים אחרונים


















ארכיון
חיפוש לפי תגיות


ב׳ - באנרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א’-ב’ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א’-ב’. היום - באנרים. 📍 המסר העיקרי, הכותרת. מילים ארוכות או כותרות עמוסות (ארוכות) מדי פשוט לא נקראות. אפילו אם עשינו שימוש בפונטים קריאים וגדולים, העין מרחפת מעליהן. לברור מילים, לבחור רק את העיקר. מספיק כותרת ראשית, כותרת משנית ודגש קטן כלשהו - אם צריך. 📍 תצוגה במו
זמן קריאה 2 דקות


א׳ - אתרים (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
סדרת פוסטים על התחום שלי: א'-ב' במיתוג, עיצוב גרפי ואתרי Wix. לכל אות פוסט משלה. המטרה שלי בסדרת הפוסטים הזו - לא להסביר מונחים או לתאר תוצרים, אלא לדבר על מה שבאמת חשוב לדעת . אשתדל לתת ערך אמיתי - תובנות, טיפים או המלצות מניסיון אישי. א' - אתרים. אתחיל מדברים קריטיים לשמירה על הנכס הדיגיטלי העיקרי: - הגדרת בעלות על האתר. אם זו חברה בלי מחלקת אבטחת המידע או-IT, חשוב לוודא שהמייל העיקרי שמחובר לאתר הינו של הבעלים או של אנשי מפתח בחברה. ב Wix, רק הבעלים יכול לבצע את הפעולות
זמן קריאה 2 דקות


כוחו של החסר: הלקח השיווקי של הקרמבו
רק הזזנו את השעונים שעה אחת אחורה וכבר למחרת הם היו שם, מסודרים, מוכנים, כמו חיילים בצבא קסום - הקרמבואים. וניל ומוקה. החורף מגיע. צילמתי ושלחתי לחברות, שלא יפספסו, חלילה, במיוחד את המוקה, אחרי שכולם יגלו שהם כבר כאן וירוקנו את המדפים. איך מוצר כל כך פשוט, מתוק בצורה מוגזמת, עם שכבת שוקולד שהיא לא באמת שוקולד, איך הוא מצליח להיות סמל תרבות? זה לא רק אריזות קרטון בשני צבעים, לא רק עטיפות מנצנצות, שרק ממבט אחד עליהן הפה ישר מרגיש את המרקם ואת המתיקות. זה סיפור שלם ומוחשי שהוא י
זמן קריאה 1 דקות
bottom of page
