top of page
פוסטים אחרונים


















ארכיון
חיפוש לפי תגיות


ד׳ - דפי נחיתה (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א׳-ב׳ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א׳-ב׳. היום - דפי נחיתה. דף נחיתה הוא דף אינטרנט עצמאי, שהגולש מגיע אליו בעקבות פרסום/קמפיין. זה דף ללא תפריטים או לינקים לדפים אחרים, שמיועד להוביל את המבקר לבצע פעולה מסוימת. הפעולה יכולה להיות: השארת פרטים, הרשמה לוובינר, הורדת מדריך, הרשמה לרשימת תפוצה, צפייה בסרטון
זמן קריאה 2 דקות


ג׳ - גריד (א׳-ב׳ בעיצוב ומיתוג)
ממשיכה בסדרת הפוסטים ״א’-ב’ של מיתוג, עיצוב ואתרים״ (בעיקר Wix) - נקודת מבט אישית על מושגים וערכים שנוגעים ביצירת מיתוג עסקי, עם שיתוף תובנות, טיפים והמלצות ליישום קל ומהיר. בכל פוסט אני נוגעת בנושא אחר מתוך ה-א’-ב’. היום - גריד. גריד (Grid) בעיצוב גרפי הוא מושג שלא זוכה ליחס שמגיע לו, מעצבים רבים חולפים על פניו מבלי להתייחס אליו, אבל בפועל הוא נמצא מאחורי כל עיצוב טוב. גריד זו מערכת של קווים אנכיים ואופקיים בלתי נראים, אלה קווים דמיוניים או קווי עזר שהמעצב רואה אותם תוך כדי
זמן קריאה 2 דקות


כולם או לא כולם?!?
עד שהצלחנו ללמד את בעלי עסקים, שאין חיה כזו, ״כולם״, ושעל השאלה ״מי הלקוחות שלך״ לא עונים בהתלהבות ״כולם!״, נולד אתגר חדש. לאחרונה, כשאני שואלת את הלקוח החדש, שמגיע לתהליך מיתוג, מי המתחרים שלו , אני מקבלת תשובה ״כולם״. אבל, איך, איך - כולם?!? בדרך כלל זה לא כולם, אלא: - מי שקרוב אליכם מבחינה גיאוגרפית, ואתם מתחרים על הלקוחות מאותו האזור. מי שמפרסם בעיתונים מקומיים, שלטי חוצות, בקבוצות וואטסאפ שכונתיות, ברדיו אזורי וכו׳. - מי מהשחקנים הגדולים בתחומכם תופס את המקומות הראשונים
זמן קריאה 2 דקות
bottom of page
