תהליכי מיתוג ופרסום

מגירת מיתוג ופרסום

לכל מי שהסתקרן, מה עומד מאחורי הביטויים ״לגבש את הקונספט״, ״ליצור זהות מותגית״ או ״לעצב פלייר״ - כאן ירוכזו הקייס סטאדיס שלנו - גם כדי לאפשר לכם גישה ל״מטבח״ הקריאטיבי, וגם כדי להראות צורת חשיבה, שיטות עבודה ושלבי ההתפתחות של הרעיון, עד שהקופי והעיצוב מגיעים לשילוב אופטימלי ובשל, הכל נארז בקובץ אחד לדפוס, וחוזר משם עם הריח של צבע טרי, במארז מנויילן, מוכן למלאכת שיווק.

פליירים, ברושורים ומודעות פרסום

פלייר פרסומי עבור ״איריס הסופרוומן״ - שלבי עבודה

אחרי אינספור פעמים, שהלקוחות אמרו ״ואי, איך הייתי רוצה לראות את ה-כ-ל מההתחלה״, נולד הרעיון לתעד את תהליך העבודה.
מייד אחרי זה התחלנו לעבוד על מיתוג העסק הקסום של איריס, והיה ברור שהתהליך הולך להיות מתועד.
ולמרות הקושי לזכור לצלם את כל שלבי ההתהוות של הפלייר, תוך מעבר תמידי בין העיצוב גרפי לקופירייטינג ובחזרה, זה הצליח!
69 צילומי מסך, שנעשו במהלך העבודה, צומצמו כאן ל-9 בלבד, וניתן לראות את כל התהליך – איך הטקסט הראשוני עם תיאור השרותים שהעסק מספק, עובר שינויים, מקבל ניסוחים קצרים ואחידים, מתחבר לרעיון העיצובי, שנרקם מ-15 תמונות שונות, ו… הופך למוצר המוגמר.

העסק מוכן לתהליך? מעולה! לקבלת הצעת מחיר וקביעת פגישת היכרות