top of page
  • תמונת הסופר/תעינת ויזמן

מיקוד עסקי – שאלון לחברה, עסק, מיזם מ-ת-נ-ה

הרבה לפני שניגשים למיתוג (יצירת המארז החיצוני) או התוכן – מילולי או עיצובי – לחברה או עסק, יש לשאול את השאלות הנכונות.

כאלה, שאם מתעמקים ועונים עליהם עם כל הכנות, יוכלות לשמש כבסיס מספיק חזק ואיכותי כדי להחזיק עליו את המיתוג ובעצם, את השיווק כולו.

השאלות האלה, לרוב הן המאתגרות עד הקשות ביותר לכל בעל עסק, כי או שהן נוגעות בנקודות די רגישות, או שדורשות התמודדות עם היבטים חמקמקים כמו החוזקות, החולשות ויותר מזה – שאלת הייחודיות.

התשובות מסוג ה״אנחנו מקצועיים, אמינים, שרותיים ועם מחירים הכי הוגנים״ לא תופסות כי הינן כלליות מדי, ונמנות על המאפיינים הבסיסיים שכל לקוח מצפה לקבל אותם מכל ספק שנמצא בשוק.

חלק מהקושי נובע מהצורך לבחור ״מה אנחנו כן״ לעומת ״מה אנחנו לא״, ומההתגברות על המצב בו לא מצליחים לנקוב בשום ייחודיות, ומשם ההבנה שצריך לייצר אחת.

כמה שהמיקוד העסקי ברור יותר וחד יותר, ככה קל יותר ומהיר יותר יהיה תהליך עבודה של כל מה שממתג, מעצב או קופירייטר, והחומרים שיספקו, יהיו יעילים יותר.

כמה שהבידול יהיה שונה ומדליק יותר, ככה למסר השיווקי יהיה ביטוי חזק יותר, נוגע יותר ומשפיע יותר.

וכבונוס – לבעל העסק שהשקיע מחשבה בלמצוא את התשובות הנכונות לו לשאלות, יהיה ברור יותר מה המסלול הקצר ביותר לתוצאות מקסימליות של כל מהלך שיווקי.

מצרפת שאלון אפיון לחברה או עסק - קובץ להורדה, כדי שיהיה לכם קל יותר ובטוח יותר לגשת לכל מה שקשור לשיווק העסק, ממיתוג, יצירת חומרים פרסומיים והקמת אתר אינטרנט. קובץ pdf להדפסה איכותית נמצא בעמוד הקודם, בפתיח של הפוסט.



להורדת השאלון לחצו על האייקון >>


questions4biz
.pdf
Download PDF • 110KB





פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page