תהליך עיצוב לוגו

מגירת עיצוב לוגו

השקט של ריכוז – עם חריקות קלות של גלגלי המוח – מתחלף ברשרוש חרישי של העפרון על הנייר המחוספס של פנקס העבודה, והרשרוש נהפך לחיכוך הWACOM (עט דיגיטלי) בלוח הגרפי… מתוכם הולך להוולד לוגו חדש. על עיצוב לוגו משפיעים גורמים רבים – מחשובים ביותר, כמו הסביבה העסקית של החברה או העסק עבורו נרקם הלוגו, כמו לקוחות קיימים ופוטנציאליים ומתחרים, אופיו ואישיותו של הבעלים וערכים לפיהם העסק מנוהל, אופיו וגודלו של העסק עצמו, ועד אחרון הטרנדים של כל התעשיה העיצובית.
בעמוד הזו תוכלו לראות ולהכיר את השלבים הויזואליים שנדרשו כדי להגיע לכמה מהלוגואים המוצגים כאן, באתר.

לעתים התהליך קצר ומהיר, לעתים יותר ארוך, אך ב99% מהפרוייקטים, כל תהליך יצירת לוגו אמור להכיל את כל השלבים ההכרחיים, כדי לשמש כנציג ראוי של החברה או העסק, ולהיות אפקטיבי במשך תקופה ממושכת, ולא רק לשנה-שנתיים.

לוגו - משלב הרעיון ועד התוצאה

עיצוב לוגו חדש לחברת Total care logistics העולמית - במסגרת מיתוג מחדש של החברה

מה כולל התהליך של יצירת הלוגו? הסמל הגרפי – לפעמים מופשט לגמרי, לפעמים מאוד מורכב – מה הדרך הדרושה כדי להגיע אליו?
הרעיון לחשוף את השלבים של תהליך העבודה, שלרוב מאוד אינטימי, הגיע כמענה לצורך של לקוחות רבים להבין את המסלול שצריך לעבור ממילוי השאלון בתחילת העבודה – שאלון מיקוד שחשוב לכל סוגי הפרוייקטים שקשורים לשיווק העסק – מלוגו, מיתוג ועד אתר אינטרנט – תוכלו לראות ולהוריד אותו כאן, ועד השיפורים והחידודים האחרונים שנערוך בלוגו לקראת סיום העבודה.
ההיכרות עם שלבי העבודה על הלוגו חשובה גם כהכנה מוקדמת לכל מי שנכנס לתהליך בפעם הראשונה, כדי להיות ולהרגיש שותף מלא בתהליך.

עיצוב לוגו

* בסרטון הזה שנמשך דקה וחצי, מופיעים רק שלבים ויזואליים של יצירת הלוגו;
וכל שלבי ההכנה לעיצוב נשארו מחוץ לפריים:
– היכרות עם החברה, ניתוח הסביבה העסקית
– למידת הסביבה המיתוגית בה פועלת החברה – איך ״ניראים״ המתחרים בקנה מידה שלה, והמתחרים הגדולים ביותר שנמצאים בחו״ל
– חיפוש הדימויים שיעזרו להגיע לגיבוש הקונספט  
– בחירת השפה הגרפית הנכונה ביותר לייצוג החברה

** בהמשך נוסיף עוד סרטונים 

העסק צריך לוגו? מעולה! לקבלת הצעת מחיר וקביעת פגישת היכרות