הנושא של יצירת לוגו לעסק או חברה, מהווה עבור רוב בעלי עסקים שילוב של התרגשות ולחץ. המון ציפיות, תהיות והתלבטויות שמלוות בחששות ומתח.
כל זה מאוד טבעי, במיוחד לאור העובדה שלרוב, לוגו אמור לשרת אותנו ולשמור על רמת ההלימה והאפקטיביות במשך לא מעט שנים.
בד״כ, ללוגו טוב יש סיפור או משמעות משל עצמו, והוא הרבה יותר, מאשר ״רק אלמנט גרפי״. הוא אמור להוות מכלול של תכונות ואיכויות שארוזות ביחד אל מארז מעוצב אחד. אטרקטיבי אחד.
מאיפה מתחילים ואיך ניגשים למשיימת יצירת הלוגו? במה מתמקדים, איך מתקדמים ובסוף – איך יודעים שזה זה??
למעשה, הכל כבר נמצא שם, צריך ״רק״ למצוא ולאסוף בצורה הנכונה את חלקי הפאזל הפזורים שקשורים לעסק – המאפיינים העסקיים העיקריים, הייחודיות והיתרונות, המאפיינים של סגמנט השוק הנוכחי – הלקוחות והמתחרים, היעדים ומאפייני השווקים העתידיים שמחכים לו.
ממתג מקצועי, עם נסיון עבודה מול עסקים רבים, יודע לבצע עבודת הכנה יסודית שתאפשר לאתר ולחבר בצורה אופטימלית את רסיסי וחלקי המידע.
ממתג מקצועי יודע גם לסנן את כל המידע ולבחור איזה מהמאפיינים והתכונות חשובים ורלוונטיים, ואיזה – הרבה פחות.
הוא יודע לראות את התמונה הגדולה, ויודע גם לתמצת אותה לסמל קטן.
כל זה משאיר פחות מקום לדאגה והרבה יותר – לבטחון שהפאזל יושלם עם דיוק מקסימלי.