בלוג

5 דברים שכדאי לדעת על מיתוג
אחת ולתמיד – כל מה שחשוב לדעת על מיתוג מה זה מיתוג? מיתוג – לפני הכל – מענה לצורך בזיהוי. מאז ומעולם מיתוג שימש ככלי ליצירת בידול,

גלו, מתי באמת נכון לעשות מיתוג מחדש
מיתוג מחדש – מתי באמת העסק מוכן וזקוק לתהליך הזה? הרבה פעמים עולה השאלה, מה העיתוי הנכון לעבור מיתוג מחדש ואיך מזהים אותו. ומתי מחליטים שהגיע הזמן

א-ב של מיתוג ופרסום – מילון מונחים
מילון מונחים של מיתוג ופרסום לכל תחום מקצועי – מונחים משלו. בעולם הפרסום ישנם גם ביטויים ומונחים רבים, שמשמעותם לא תמיד ברורה לבעלי עסקים שבאים איתם במגע

לוגו מכוכב אחר
יצירת לוגו לשבתאי. יצירת לוגו למרפאת שיניים ניו-יורקית. כשמנהל המרפאה פנה אלי לגבי לוגו חדש עבורם, מייד הייה לי ברור שאשתדל להמנע מסטיגמות המקובלות בעיצוב לתחום הדנטאלי.

אמרו לך, שהפליירים כבר לא עובדים, נכון?
אם כווולם אומרים לך, שהפליירים כבר לא עובדים, כדאי לך לקרוא. האם עיצוב פליירים זה משהו שכבר לא עובד לטובת שיווק העסק? בשנים האחרונות המילה ״פלייר״ התחילה

שאלון מיקוד מ-ת-נ-ה !
שאלון מיקוד מ-ת-נ-ה ! הרבה לפני שניגשים למיתוג (יצירת המארז החיצוני) או ליצירת התוכן – מילולי או עיצובי – לחברה או עסק, יש לשאול את השאלות הנכונות. כאלה,

הדברים, שחברת מיתוג שלכם לא רוצה שתדעו
5 דברים, שחברת מיתוג שלכם לא רוצה שתדעו. כל עסק – קטן כגדול – חייב מיתוג. מיתוג הוא כלי עוצמתי וקשה להגזים בחשיבותו לקידום עסקים אל עבר

לפני אימוג’י הייה… תיאטרון. תיאטרון החיים
לפני אימוג’י הייה… תיאטרון. תיאטרון החיים יום אחד, כשבמהלך ההתכתבות בוואטסאפ, קצת הגזמתי עם השימוש בפרצופי אימוג’י, ופתאום עלתה בי התחושה שכבר יצא לי לגעת בנושא הבעות פנים

לנצל את ההזדמנות!
לנצל את ההזדמנות! איך מרגישים כשמפספסים הזדמנות? כשנשאלנו בשיחה מקרית ״אז מה, איזה עסק יש לך?״ וניצלנו רק חצי מהזמן שהיה ברשותנו. הוצאנו רק צמד מילים או

״למי למי יש יותר כבוד?״
למי, למי יש יותר כבוד? או בשפה הפשוטה – למי צריך לתת את הכבוד/המשקל המירבי כשבאים לקבל החלטות הנוגעות בנראות העסק?אני נתקלת בשאלה הזו כ”כ הרבה, שהגיע