לייעוץ ללא עלות חייגו: 052-4624886

Giraffic Design – מיתוג ודיגיטל
  • בית
  • לוגו
    • לוגו לעסק
    • תהליך עיצוב לוגו
  • מיתוג ופרסום
    • מיתוג ופרסום – פרוייקטים
    • תהליכי מיתוג ופרסום
  • דיגיטל
  • המלצות
  • בלוג
  • אודות
  • צרו קשר
  • בית
  • לוגו
    • לוגו לעסק
    • תהליך עיצוב לוגו
  • מיתוג ופרסום
    • מיתוג ופרסום – פרוייקטים
    • תהליכי מיתוג ופרסום
  • דיגיטל
  • המלצות
  • בלוג
  • אודות
  • צרו קשר
Giraffic Design – מיתוג ודיגיטל
  • בית
  • לוגו
    • לוגו לעסק
    • תהליך עיצוב לוגו
  • מיתוג ופרסום
    • מיתוג ופרסום – פרוייקטים
    • תהליכי מיתוג ופרסום
  • דיגיטל
  • המלצות
  • בלוג
  • אודות
  • צרו קשר
  • בית
  • לוגו
    • לוגו לעסק
    • תהליך עיצוב לוגו
  • מיתוג ופרסום
    • מיתוג ופרסום – פרוייקטים
    • תהליכי מיתוג ופרסום
  • דיגיטל
  • המלצות
  • בלוג
  • אודות
  • צרו קשר
אמרו לך, שהפליירים כבר לא עובדים, נכון?
ראשי » בלוג - giraffic design » אמרו לך, שהפליירים כבר לא עובדים, נכון?
13/06/2018 עינת ויזמן

אם כווולם אומרים לך, שהפליירים כבר לא עובדים, כדאי לך לקרוא.

האם עיצוב פליירים זה משהו שכבר לא עובד לטובת שיווק העסק? בשנים האחרונות המילה ״פלייר״ התחילה להישמע כמו ״פרייר״, והפכה למילה נרדפת של ״בזבוז״. אבל האם יש הצדקה לזה?

ומה זה בעצם, ״פלייר״, ומה אמור לכלול עיצוב פליירים ומה הדרישות לתוכן המילולי שישולב שם?

האם מדובר בפיסת נייר דקה, שעמוסה עד עייפה בתמונות רבות, חלקן מפוקסלות, עם תיבות טקסט מקושקשות בעיטורים בגדלים שונים, שכל אחת מתחרה בשניה על תשומת הלב וצועקת ״מבצע!״, ״הנחה!!״ או יותר קטלני ״הזדמנות אחרונה!!!״, וכל זה, כמובן, במגוון רחב של פונטים וצבעים?

טוב, יש גם פליירים כאלה…

אחת הדרכים המקובלות כיום לקידום כלי שיווק דיגיטליים, שנכנסים לחיינו בשנים האחרונות, זו ההכרזה מהסוג ״אין יותר צורך בכרטיסי ביקור״ או ״פליירים לא עובדים יותר״. מזכיר את כל הנבואות לגבי מותם הקרב של הספרים, בימיה הראשונים של תעשיית הקולנוע… דרך לגיטימית לקדם משהו בעזרת שלילה של משהו אחר.

פליירים, ברושורים ושאר חבריהם עובדים, ועובדים מצויין, אם מתקיימים בו-זמנית לפחות שלושה תנאים הכרחיים:

  • הם מכוונים לקהל יעד מוגדר שעשוי להתעניין במוצר ומועברים ישירות אליו (למשל, בכנס, הרצאה, מפגש נטוורקינג א ע״ג סטנד במרפאה)

  • הם מכילים מסר שמצליח לגעת ברגש

  • הם בנויים על תוכן עיצובי ומילולי מסקרן ועם זאת, מוקפד

כלומר, אם הפלייר שמבשר על מבצע מדהים של בריכות שחיה, יחולק בשכונת התקווה, אף קופירייטינג – מדוייק ככל שיהיה, ואף רעיון עיצובי מבריק ביותר, לא יעזרו בקידום המוצר. האם אז ניתן להגיד ש״הפלייר לא עבד״? לא ממש. אבל כשחומר שיווקי מתבסס על קונספט מסקרן ונוגע, כשהמסר המילולי מכוון לקהל היעד וקולע לציפיות או הפחדים שלו, כשעיצוב גרפי מאפשר קליטה קלה ומהירה של המידע – הכל יעבוד מצויין, אין סיבה שלא. מנסיון. כאן ניתן לראות תהליך יצירת פלייר שעובד ביעילות מאוד גבוהה כבר קרוב לעשור.

כיוצא מן הכלל, אם המבצע או ההנחה ממש ממש אטרקטיביים, וזה בדיוק מה שנחוץ ללקוחות הפוטנציאליים, אז גם אם עיצוב פליירים נעשה ב״פאוור פוינט״, והפליירים הודפסו בהדפסה ביתית על נייר דקיק שסופג את כל הדיו, הפליירים האלה יעבדו.
מוקדם, מוקדם מדי להספיד את הפליירים!

« הקודם
הבא »
השארת תגובה

ביטול

פוסטים אחרונים
  • Branding Total Care Logistics
  • הפנטהאוזים של מעוף
  • מיתוג של סופרוומן
  • בסיס לפוסט על הפרוייקט
  • ״קחו אותי הביתה״, קמפיין גרילה
תגובות אחרונות
  • שלומי על שאלון מיקוד מ-ת-נ-ה!
  • GreggerEro על 5 דברים שכדאי לדעת על מיתוג
  • מירי על 5 דברים שכדאי לדעת על מיתוג
ארכיונים
  • פברואר 2021
  • ינואר 2021
  • אוגוסט 2018
  • יולי 2018
  • יוני 2018
  • מאי 2018
  • אוקטובר 2017
  • ספטמבר 2017
  • אוקטובר 2016
  • מאי 2015
קטגוריות
צרו קשר במייל / טל׳ 052.4624886
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram
נווטו באתר
  • בית
  • לוגו
    • לוגו לעסק
    • תהליך עיצוב לוגו
  • מיתוג ופרסום
    • מיתוג ופרסום – פרוייקטים
    • תהליכי מיתוג ופרסום
  • דיגיטל
  • המלצות
  • בלוג
  • אודות
  • צרו קשר
ראו פוסטים אחרונים בבלוג
  • Branding Total Care Logistics
  • הפנטהאוזים של מעוף
  • מיתוג של סופרוומן
  • בסיס לפוסט על הפרוייקט
white logo
כל הזכויות שמורות לGiraffic Design
הקמת האתר: Giraffic Design
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס